woensdag 21 september 2011

Het verhaal van Bram..



Hallo, Ik ben Bram en wordt volgende week 48 jaar. Ik wil mijn ervaringen met Koen Bakker als Personal Trainer graag met jullie delen.
Ik ben 2,5 jaar geleden gestopt met roken en in 2 jaar tijd meer dan 12 kilo aangekomen. Op een dag was het mij gewoon te veel. Ik zat niet lekker meer in mijn vel en zag er naar eigen mening ook slecht uit (106 kg).
Ik heb toen de stap genomen om naar The Gym4U in Tilburg te gaan. Ik werd daar hartelijk ontvangen en na een gesprek van een kleine 20 minuten werd mij gevraagd wat mijn streven was en in wat voor tijdsbestek ik dit wilde realiseren. Ik werd nog even gewogen en de begeleiding kon beginnen. Het schema wat ik kreeg was leuk en nieuw voor mij, maar na een paar weken trainen zag en voelde ik dat de veranderingen die mijn lichaam door maakte niet geheel volgens plan gingen.
Omdat ik toch sneller verandering wilde zien heb ik van de mogelijkheid gebruik gemaakt om de hulp van een Personal Trainer in te huren. Gelukkig was deze mogelijkheid er bij The Gym4U.
Ik kwam in contact met Koen Bakker een Personal Trainer bij The Gym4U. Ik heb hem mijn wensen voorgelegd en we zijn begonnen met de trainingen. Koen is een sportman in hart en nieren, dat merk je aan zijn enthousiasme en zijn professionaliteit. Ik heb de keuze gemaakt voor 1 uur in de week dat voor een periode van 12 weken.
We zijn nu bijna aan het einde van de sessies en het resultaat is verbluffend mag ik wel zeggen!
Weet u wat het is, Koen haalt dat gene uit je waar je zelf van dacht dat red en kan ik nooit. Bijvoorbeeld, hardlopen kon ik echt totaal niet. Ik kon wel een heel klein stukje joggen op de lopende band, maar dat was het. Na een aantal trainingen liep ik met koen buiten en door uitleg van de techniek ging het in de loop van de trainingen zoveel beter. Ik voelde me ‘On top of the world!’
Echt na iedere training was je echt ‘kapot’, maar echt voldaan. Of je nu buiten aan het lopen was of binnen aan de gewichten hing. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik zonder Koen ook nog wel eens op de sportschool te vinden ben, maar ja met de adviezen van Koen in je achterhoofd gaat alles een stuk beter. Ik geloof dat een ieder die zich aan de voorschriften van Koen houdt er ook kan komen. Je krijgt advies over je training, je houding, je mentale struikelblokken en je complete levensstijl wordt onder de loep genomen en het werkt nog ook.. echt ongelofelijk!
En zie je het even niet zitten kan je hem altijd bellen of vragen om advies, natuurlijk zijn wij allemaal maar mensen en geloof mij ik neem in het weekend ook wel eens een biertje en een snack. Zoals ik al vertelde ben ik bijna aan het einde van de sessies met Koen en na alle trainingen van buiten en binnen waar zelfs boks trainingen onder vallen ben ik nu 12,6 Kg kwijt!
En weet u wat het leukste is de sportschool is een way of life geworden. Door al het positieve wat Koen mij heeft geleerd over sporten en gezond en vooral bewust met je lichaam bezig zijn ga ik met plezier naar de sportschool toe.
Voor een ieder die zich herkent in dit verhaal.. Maak een afspraak met Koen Bakker en zet die knop om.
Investeer in je lichaam en je krijgt er zoveel moois voor terug.
Vriendelijke groet,

Bram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten